تعويق مجمع هيئت دوچرخه سواري

شرف الديني : سعيدنامه نمي تواند در انتخابات شركت كند
گروه ورزش- محسن مبين: معلوم نيست داستان از کجا مي لنگد .برگزاري مجمع دوچرخه سواري هم براي خود داستاني جذابي شده است . هر روز اتفاقات جالب تر از روز قبل تکرار مي شود.‏

آغاز داستان
آغاز داستان از جايي بود که تربيت بدني اعلام کرد مجمع هيئت دوچرخه سواري در ماه آينده برگزار مي شود ، اين خبر مصادف شد با اينکه از طرف نايب رئيس هيئت نامه به رسانه ها فکس شد که اين اتفاق بدون اطلاع قبلي هيئت بوده است و مراحل قانوني رعايت نشده است ، در همان مرحله شرف الديني مدير کل تربيت بدني اعلام کرد که خبر برگزاري مجمع ابتدا به اطلاع هيئت رسيده است وبعدا به اطلاع عموم و رسانه هاي گروهي سيده است .در آن مرحله به نظر رسيد اين ماجرا به پايان رسيده باشد ولي اين چنين نشد.
ادامه داستان
اين ماجرا در ادامه خود داستان هايي را در بر داشت ، با اينکه هنوز زمان زيادي براي ثبت نام وجو داشت سيد حسن سعيد نامه-رئيس فعلي هيئت- از اين کار صرف نظر کرد و براي انتخابات کانديدا نشد ، اين اتفاق باعث شد تا شايعات پيرامون اين هيئت را بگيرد ، و نامه نگاري اين بار با فدراسيون دوچرخه سواري شروع شود که عاقبت اين کار نامه شد که به صورت محرمانه به تربيت بدني ارسال شد .
در آن نامه که با امضاي دبير فدراسيون است بر فراهم كردن زمينه حضور سعيد نامه در انتخابات تاكيدشده است .‏
صحبت هاي شرف الديني
شرف الديني در ابتدا از اينکه اين نامه محرمانه به رسانه کشيده شد ابراز تاسف کرد و گفت : اين ماجرا به صورتي که در نامه آمده است ، امکان پذير نيست و نخواهد بود .
وي در ادامه اذعان داشت : اين ماجرا در ابتدا هم مشخص بوده و در حال حاضر هم است و تنها راهي که ايشان بتوانند در انتخابات شرکت کنند ، اين است که اساسنامه تربيت بدني تغيير کند.
شرف الديني در پايان گفت : انتخابات مجمع طبق قانون برگزار خواهد شد و هيچ گونه بي قانوني در آن صورت نخواهد پذيرفت ونامه اي با همين مضمون به فدراسيون ارسال کرده ايم که نتيجه تا چند روز آينده به ما اعلام خواهد شد.
اما در ادامه علي اصغر حسيني در گفتگو با خاتم يزد در مورد اينکه اين مجمع در ابتدا قرار بوده است که در چه تاريخي برگزار شود گفت : مجمع اين هيئت در ابتدا ودر تاريخي که اين از طرف تربيت بدني استان پيشنهاد شده بود ، دوازدهم يعني روز سه شنبه هفته آينده بود که با شرايط حال حاضر منتفي شده است .
وي در ادامه افزود : در حال حاضر براي انتخابات 4 نفر کانديدا شده اند که اين نفرات ، مهندس حفيظي ، رئيس فعلي سازمان آتش نشاني يزد ، معزالدين سيدرضايي از قهرمانان اين رشته ، خبيري و فتح آبادي کارشناسي تربيت بدني هستند که به فدراسيون نيز معرفي شده اند.
معاون اداره کل تربيت بدني استان يزد با تائيد حرفهاي شرف الديني گفت: آخرين رايزني ها با فدراسيون شده است و در زماني که دور هم نخواهد بود اين مجمع در کمال آرامش برگزار خواهدشد.
به هر حال به نظر مي رسد برگزاري اين مجمع به تاخير بيافتد و داستان ادامه داشته باشد . اما به طور کلي مي توان گفت که رقابت دروني اي بين اعضاي اين هيئت و تربيت بدني ايجاد شده باشد

منبع:روزنامه خاتم یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا